beroozresan

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی - کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery - رمان - خرید رمان - انسان خردمند - انسان خداگونه - کتاب خوب - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب پزشکی - خرید کتاب شعر - خرید کتاب کودک و نوجوان - خرید کتاب زبان - خرید کتاب ادبیات -گاج - نشر الگو - قلمچی -

نقشه راه محصول

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

نکاتی برای نقشه های محصول Agile و نمونه های نقشه راه محصول


نقشه راه محصول بعدی و بعدی

نقشه جاده ای که در حال حاضر در آینده تولید می شود، یک تجسم است که من خیلی دوست دارم چون واقعا برای همه آسان است. همه ذینفعان مفهوم این مدل را درک می کنند، از آنجایی که آسان است درک کنید که شما در حال کار بر روی بخش های "در حال حاضر" هستید، بخش "بعدی" چیزی است که به زودی و کار در "بعد" انجام می شود. بخش دیگر دورتر است و هنوز باید اولویت بندی شود.


جنبه منفی این نقشه راه از منظر من، این است که بیشتر بر روی ویژگی ها تمرکز می شود، نه اهداف / اهدافی که می خواهید به عنوان مالک محصول به دست آورید. علاوه بر این، این مدل به اندازه کافی برای استفاده از KPI، انتشار یا تاریخ ارائه نمی دهد. از آنجا که تاریخ ها و جدول زمانی اطلاعات مهمی برای ذینفعان است (در بیشتر موقعیت هایی که در آن بوده ام) ممکن است این چیزی باشد که شما هنگام استفاده از این نوع نقشه راه باید در نظر بگیرید. از سوی دیگر، ممکن است فقط یک مزیت باشد که نقشه جاده ای که در حال حاضر آینده است شامل تاریخ نمی شود، زیرا این به شما امکان می دهد تا با ذینفعانتان ارتباط برقرار کنید، به جای این که آنها را از نقشه راه خود بخوانید. همانطور که قبلا ذکر شد، من اغلب دوست دارم نقشه راه محصول بعدی را با نقشه راه محصول GO ترکیب کنم که ارزش بیشتری برای خود و سهامداران شما به ارمغان می آورد.


نقشه داستان

نقشه داستان یک نوع بسیار خوبی از نقشه راه است که من اغلب در ابتدا از پروژه ها یا محصولات جدید استفاده می کنم. نقشه داستان راه بسیار خوبی برای ایجاد یک مروری خوب از تمام ویژگی های شما و ذینفعان شما می تواند به فکر، که برای محصول شما مهم است. اگر چه ایده این نیست که فهرست نامحدودی از تمام ویژگی ها و ویژگی های که احتمالا در آینده در آینده توسعه پیدا کند، ایجاد نشود، نقطه شروع خوبی برای تسهیل ایده های خلاقانه برای محصول شما است. چیزی که من بیشتر درباره نقشه داستان آن را دوست دارم این است که آن را یک مرور کلی از فعالیت های کاربر که باید توسط سیستم پوشش داده شده فراهم می کند، که به نوبه خود شما را قادر به ایجاد داستان های کاربر کوچک و ارزشمند است که می تواند توسعه و تحویل به طور پیوسته و تکراری .


 

یکی دیگر از جنبه هایی که من در مورد نقشه داستان بسیار دوست دارم این است که آن را با فعالیت های کاربر شروع می کند و در نتیجه دیدگاه کاربران را در مورد محصول می گیرد. من واقعا این مفهوم را دوست دارم چون از طریق چشم انداز کاربران به شما کمک می کند تا از طرز تفکر در مورد محصول به شما کمک کند، درست است که ما محصولات خود را برای کاربران و مشتریان خود توسعه می دهیم.


نکته اصلی نقشه داستان که در عمل دیده ام این است که این توهم را ایجاد می کند که تمام ویژگی های محصول توسعه یابد. از آنجایی که ما در حال تحرک هستیم، هدف ما ایجاد یک طرح کامل یا شکست برای محصول نیست، بنابراین توصیه من این است که از نقشه داستان در ابتدای پروژه توسعه محصول جدید خود استفاده کنید، بلکه به ذینفعان بسیار واضح است که لزوما همه چیز را در نقشه داستان خود نخواهید داشت. بنابراین این انتظارات را خوب مدیریت کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی