beroozresan

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی - کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery - رمان - خرید رمان - انسان خردمند - انسان خداگونه - کتاب خوب - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب پزشکی - خرید کتاب شعر - خرید کتاب کودک و نوجوان - خرید کتاب زبان - خرید کتاب ادبیات -گاج - نشر الگو - قلمچی -

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

یک محصول حداقل مؤثر و نحوه ساخت MVP برای راه اندازی startup شما چیست

بسیاری از صاحبان راه اندازی وجود دارند که در هنگام نوشتن یک اسناد پروژه ذکر مفهوم محصول حداقل قابل اعتماد هستند. برای من، یک محصول مؤثر (یا یک MVP) به نظر می رسد فوق العاده است، زیرا با رویکرد توسعه ماست. بنابراین، هنگامی که MVP را در مشخصات پروژه ذکر می کنم، شروع به باور دارم که صاحب پروژه فکر می کند همان کار را انجام می دهد و با بقیه متدولوژی Agile (یا Lean Startup) آشنا است.

با این حال، همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات مردم از این کلمات استفاده می کنند - حداقل محصول قابل اعتماد - و نه در ابتدا مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، اجازه دهید ما را از طریق برخی از جنبه های توسعه MVP بپردازیم تا مشخص کنیم پروژه چه MVP است و چه پروژه MVP نیست.


مفهوم
چند نفر هستند که به پارادایم MVP کمک کرده اند. یکی از مشهورترین آنها، اریک ری است که نویسنده روش شناسی راه اندازی است. وی MVP را به عنوان "این نسخه از یک محصول جدید که به تیم اجازه می دهد حداکثر میزان یادگیری معتبر در مورد مشتریان را با کمترین تلاش" جمع آوری کند، تعریف کرد.

این چیزی کمی متفاوت از آنچه بسیاری از صاحبان راه اندازی MVP فکر می کنند. آنها با چیزی که ما آن را "حداقل محصول دوست داشتنی" می نامند، مخلوط می شوند - یک پروژه که دارای تمام ویژگی هایی است که نمی توانند قربانی کنند، اما هنوز هم در بودجه آنها قرار می گیرد (یا در آن متناسب نیست).

با این حال، MVP در مورد صرفه جویی در بودجه و حتی در مورد تاثیر گذار بر کاربران با حداقل تلاش نیست. در مورد یادگیری است.


MVP چیست؟
اولین چیزی که در مورد MVP اهمیت دارد. یک محصول حداقل قابل اعتماد برای تغییر جهان طراحی شده است. بنابراین یک نرم افزار تجارت الکترونیک سنتی MVP نیست. چیزی که چندین مرتبه انجام شده است یک MVP است. ایده داغ جدید چیزی است که نیاز به توسعه محصول حداقل قابل قبول دارد.

حداقل محصول قابل اعتماد است
MVP قرار است یک مشکل واقعی را حل کند. احتمالا یک نوع مشکلی است که هیچ کس قبلا آن را حل نکرده است. اگر یک نرم افزار MVP یک مشکل واقعی را حل کند، می تواند به حداقل برسد، زیرا کاربران شکاف هایی را که در برخی از ابزارهای خارج از برنامه وجود دارد، پر می کنند.

MVP ساخته شده است تا بازخورد مشتری را بیاموزد. از آنجایی که آن را به یک ایده جدید اشاره می کند، مالک راه اندازی باید این واقعیت را پذیرفته و پذیرفته باشد که یک واکنش احتمالی کاربر ناشناخته است. بنابراین، ضروری است که بازخورد کاربر را ببینیم و ببینیم آیا راه اندازی دارای یک پتانسیل است یا خیر.

ارزش یادآوری این است که حداقل محصول پایدار حداقل است. Ries با اشاره به این موضوع می گوید: "این خیلی بیشتر از حد شما است". این بدان معنی است که صاحب پروژه باید به محض اینکه ممکن است بازخورد را به زودی بجای بعد، بازخوانی کند.


MVP چیست؟
MVP در مورد کسب سود نیست - نه در مرحله اول و نه در مرحله دوم. خوب، احتمالا در سومین - چه کسی می داند؟ این همه به بازخورد کاربر بستگی دارد.

MVP طراحی محصول در استارتاپ ها  شده است تا تحت تاثیر قرار دادن کاربران بالقوه به صورت بصری یا با استفاده از مجموعه ای از ویژگی های غنی باشد. چه چیزی برای آنها تاثیر می گذارد، مشکلی است که محصول باید حل کند.

حداقل محصول پایدار به ساخت یک محصول کوچک اشاره نمی کند. بلکه یک استراتژی برای راه اندازی یک نرم افزار است که بعدا به عنوان یک پلتفرم برای محصولات دیگر برای حل مشکل مشابه تبدیل خواهد شد اما با توجه به بازخورد کاربر، جذاب تر و متنوع تر می شود.

MVP چیز سنگی نیست. یک محصول ماندگاری حداقل باید تغییر کند. این مجموعه ای از آزمایشات است که هر کدام از آنها باعث می شود که پروژه بیشتر به بازخورد کاربر، بالغ تر و به مراتب حیاتی تر باشد.


چگونه یک MVP بسازیم
شما ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا شما نیاز به پیروی از الگوی مدیریت محصول MVP دارید یا خیر. اگر شما مخاطبان خود را می دانید و پروژه شما فقط یک راه برای رشد کسب و کار شما است، شما می توانید به سادگی از رویکرد "انتشار به زودی، انتشار اغلب" از روش متداول پیروی کنید. خیلی ساده تر از بدست آوردن دانش در مورد جهان در روش تکراری "build-measure-learn".

تعریف کنید که چه چیزی محصول شما را در بازار متمایز می کند. چه چیزی را منحصر به فرد می کند؟ مشکلی که باید حلش کرد؟ این مشکل چقدر مهم است؟ به چه کسی؟

توسعه یک محصول حداقل محصول قابل قبول نیاز به تجربه دارد. اگر تصمیمی گرفته باشید که شما باید این استراتژی را شامل کنید، یک شرکت حرفه ای توسعه نرم افزاری پیدا کنید که می داند چگونه می تواند فعالیت های کاربر را دنبال و بازخورد را جمع آوری کند.

هنگامی که پروژه آغاز می شود، فعالانه عمل کنید. اردوگاه توسعه شما می تواند به شما برای تعریف دامنه کار حداقل کمک کند، اما کار شما این است که آن را قابل اجرا کنید. دریافت کنندگان اولیه خود را دریافت کرده و آنها را به عنوان اولین کسی که می تواند ارزش خود را از ایده خود دریافت کند، ایجاد می کند. اجازه دهید آنها فکر کنند که پیش از آینده هستند.

شجاع و قاطع باشید پیروی از رویکرد MVP نیازمند نه تنها امیدی است که "این ایده به همان اندازه که انتظار می رود" کار خواهد کرد، بلکه توانایی یادگیری از بازخورد، حذف موارد غیر ضروری از پروژه و تمرکز بر مشکلات اصلی است که حداقل محصول قابل اعتماد شما باید حل شود .

نکاتی برای نقشه های محصول Agile و نمونه های نقشه راه محصول


نقشه راه محصول بعدی و بعدی

نقشه جاده ای که در حال حاضر در آینده تولید می شود، یک تجسم است که من خیلی دوست دارم چون واقعا برای همه آسان است. همه ذینفعان مفهوم این مدل را درک می کنند، از آنجایی که آسان است درک کنید که شما در حال کار بر روی بخش های "در حال حاضر" هستید، بخش "بعدی" چیزی است که به زودی و کار در "بعد" انجام می شود. بخش دیگر دورتر است و هنوز باید اولویت بندی شود.


جنبه منفی این نقشه راه از منظر من، این است که بیشتر بر روی ویژگی ها تمرکز می شود، نه اهداف / اهدافی که می خواهید به عنوان مالک محصول به دست آورید. علاوه بر این، این مدل به اندازه کافی برای استفاده از KPI، انتشار یا تاریخ ارائه نمی دهد. از آنجا که تاریخ ها و جدول زمانی اطلاعات مهمی برای ذینفعان است (در بیشتر موقعیت هایی که در آن بوده ام) ممکن است این چیزی باشد که شما هنگام استفاده از این نوع نقشه راه باید در نظر بگیرید. از سوی دیگر، ممکن است فقط یک مزیت باشد که نقشه جاده ای که در حال حاضر آینده است شامل تاریخ نمی شود، زیرا این به شما امکان می دهد تا با ذینفعانتان ارتباط برقرار کنید، به جای این که آنها را از نقشه راه خود بخوانید. همانطور که قبلا ذکر شد، من اغلب دوست دارم نقشه راه محصول بعدی را با نقشه راه محصول GO ترکیب کنم که ارزش بیشتری برای خود و سهامداران شما به ارمغان می آورد.


نقشه داستان

نقشه داستان یک نوع بسیار خوبی از نقشه راه است که من اغلب در ابتدا از پروژه ها یا محصولات جدید استفاده می کنم. نقشه داستان راه بسیار خوبی برای ایجاد یک مروری خوب از تمام ویژگی های شما و ذینفعان شما می تواند به فکر، که برای محصول شما مهم است. اگر چه ایده این نیست که فهرست نامحدودی از تمام ویژگی ها و ویژگی های که احتمالا در آینده در آینده توسعه پیدا کند، ایجاد نشود، نقطه شروع خوبی برای تسهیل ایده های خلاقانه برای محصول شما است. چیزی که من بیشتر درباره نقشه داستان آن را دوست دارم این است که آن را یک مرور کلی از فعالیت های کاربر که باید توسط سیستم پوشش داده شده فراهم می کند، که به نوبه خود شما را قادر به ایجاد داستان های کاربر کوچک و ارزشمند است که می تواند توسعه و تحویل به طور پیوسته و تکراری .


 

یکی دیگر از جنبه هایی که من در مورد نقشه داستان بسیار دوست دارم این است که آن را با فعالیت های کاربر شروع می کند و در نتیجه دیدگاه کاربران را در مورد محصول می گیرد. من واقعا این مفهوم را دوست دارم چون از طریق چشم انداز کاربران به شما کمک می کند تا از طرز تفکر در مورد محصول به شما کمک کند، درست است که ما محصولات خود را برای کاربران و مشتریان خود توسعه می دهیم.


نکته اصلی نقشه داستان که در عمل دیده ام این است که این توهم را ایجاد می کند که تمام ویژگی های محصول توسعه یابد. از آنجایی که ما در حال تحرک هستیم، هدف ما ایجاد یک طرح کامل یا شکست برای محصول نیست، بنابراین توصیه من این است که از نقشه داستان در ابتدای پروژه توسعه محصول جدید خود استفاده کنید، بلکه به ذینفعان بسیار واضح است که لزوما همه چیز را در نقشه داستان خود نخواهید داشت. بنابراین این انتظارات را خوب مدیریت کنید!

چرا باید نام فروشگاه خود را در  فروشگاه اینترنتی خود جستجو کنید؟

این ژنراتور نام فروشگاه آنلاین به طور خاص طراحی شده است تا پیشنهادات منحصر به فرد و مرتبط در دامنه .store را ارائه دهد. با استفاده از یک دامنه فروشگاه، احتمالا هوشمندانه ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان و چشم انداز شما در مورد آنچه شما انجام می دهید و آنچه که آنها می توانند انتظار داشته باشند، زمانی که آنها در وب سایت خود فرود می آیند. شما نیازی به نام تجاری اصلی خود را با پسوندها نداشته باشید تا توضیح دهید که چه کاری انجام می دهید. فرمت دامنه شما این کار را برای شما انجام خواهد داد!


در اینجا دلیل این است که نام کامل را در دامنه .store پیدا کنید


تناسب کامل: یک نام تجاری در .store به وضوح نشان می دهد که شما به فروش آنلاین و کسب و کار شما در مورد.


برای انتخاب انتخاب شده است: از آنجا که .store نسبتا جدید است، شانس یافتن نام انتخاب شما بسیار زیاد است. شما نیازی به اقامت نامزدی کمتر ندارید و یا در فضای نام تجاری قربانی کنید.

پتانسیل ایجاد نام تجاری: پیدا کردن نام مربوط به انتخاب شما بدین معناست که شما می توانید با استفاده از نام خود انتخاب کنید و یک نام دامنه قابل قبول را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید.


زمان مناسب برای بدست آوردن نام دامنه عالی است

میلیون ها بازار آنلاین وجود دارد و همه آنها در رقابت برای ایجاد حضور آنلاین قوی هستند. با این حال، صدها افزونه دامنه جدید نیز برای انتخاب وجود دارد. انتخاب نام در دامنه .store منطقی ترین انتخاب است زیرا پسوند دامنه به وضوح تعریف کسب و کار شما و آنچه شما انجام می دهید.


برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود برای ایجاد اعتبار و حضور آنلاین قابل توجه که رقابت را خرد می کند، شما باید نام دامنه خوبی داشته باشید. به طور خلاصه، شما نیاز به یک نام است که:


کوتاه، آسان به تایپ و آسان به یاد داشته باشید

قطعا، مرتبط و معنی دار

منحصر به فرد، نوآورانه و به یاد ماندنی

تمیز، واضح و بدون سر و صدا (بدون هر گونه خطای زبان یا دستور زبان)

توصیفی از آنچه که شما میفروشید و صنعت به شما تعلق دارد


نام فروشگاه اینترنتی شما یک کار آسانی است

هنگامی که شما متوجه شدید که چگونه یک فروشگاه آنلاین را شروع کنید، وقت آن است که یک نام دامنه kickass برای آن کسب کنید. بر خلاف باور عمومی، پیدا کردن یک نام قابل اعتماد و قابل توجه برای فروشگاه آنلاین شما در واقع بسیار ساده است. در حالت ایده آل، باید نام دامنه یک کلمه ای را که آسان است به یاد بیاورید، به راحتی تایپ کنید، و یکی از آن ها که به آن یک حلقه خوب است نگاه کنید. در حال حاضر در حالی که این ممکن است به نظر می رسد کمی روی حیله و تزویر، این نیست. این نام ژنراتور نام دامنه طراحی شده است تا نام کوتاه و قطعی را در دامنه .store ارائه دهد.



پروتئین

انواع غذاهای پروتئینی شامل تخم مرغ، ماهی قزل آلا، گوشت گوساله، مرغ، لوبیا، عدس، بادام، کوینو، جو، broccoli، artichokes، ماست، پنیر و توفو

پروتئین یک ماده مغذی ضروری است، اما همه منابع غذایی پروتئین تولید نمی شود، و شما ممکن است به همان اندازه که فکر می کنید، نیاز نداشته باشید. اصول اولیه پروتئین و شکل دادن رژیم غذایی خود را با غذاهای پروتئین سالم یاد بگیرید.


گوشت


پروتئین چیست؟

پروتئین در سراسر بدن - در عضله، استخوان، پوست، مو و تقریبا هر قسمت دیگر بدن یا بافت یافت می شود. این آنزیم هایی است که توانایی واکنش های شیمیایی زیادی و هموگلوبین را دارد که اکسیژن را در خون شما حمل می کند. حداقل 10،000 پروتئین مختلف، شما را از آنچه شما هستند، حفظ می کند.


پروتئین از بلوک های بنیادی بیست اسم به نام اسید آمینه ساخته شده است. از آنجایی که ما اسیدهای آمینه را ذخیره نمی کنیم، بدن ما آنها را به دو روش مختلف تقسیم می کند: از ابتدا و یا با اصلاح دیگران. نه آمینو اسید - هیستیدین، ایولولین، لیزین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین - که به عنوان اسید آمینه ضروری شناخته می شود باید از غذا باشد.


چه مقدار پروتئین نیاز دارم؟

آکادمی ملی توصیه می کند که بزرگسالان حداقل 0.8 گرم پروتئین برای هر کیلوگرم وزن بدن در روز یا فقط بیش از 7 گرم برای هر 20 پوند وزن بدن دریافت کنند. 


برای یک فرد 140 پوند، این به معنی حدود 50 گرم پروتئین در هر روز است.

برای یک فرد 200 پوند، این به معنی حدود 70 گرم پروتئین در هر روز است.


آکادمی ملی پزشکی همچنین دامنه وسیعی برای مصرف پروتئین قابل قبول را در هر روز از 10٪ تا 35٪ کالری اختصاص می دهد. فراتر از آن، اطلاعات نسبتا کمی درباره میزان ایده آل پروتئین در رژیم غذایی یا هدف سالمترین کالری که توسط پروتئین تامین می شود، وجود دارد. در تجزیه و تحلیل انجام شده در دانشگاه هاروارد در میان بیش از 130،000 مرد و زن که تا 32 سالگی دنبال شد، درصد کالری مصرف کل پروتئین به مرگ و میر و یا علل خاصی از مرگ مرتبط نبود. [2] با این حال، منبع پروتئین مهم بود.


مهم است که توجه داشته باشید که میلیون ها نفر در سراسر جهان، به ویژه کودکان، به علت ناامنی غذایی از پروتئین کافی برخوردار نیستند. اثرات کمبود پروتئین و سوء تغذیه در شدت از شکست رشد و از دست دادن توده عضلانی به کاهش ایمنی، تضعیف قلب و سیستم تنفسی و مرگ و میر است.


با این حال، بزرگسالان سالم در ایالات متحده و اغلب کشورهای توسعه یافته دیگر کمبودی ندارند، زیرا غذاهایی با مواد غذایی گیاهی و حیوانی پر از پروتئین وجود دارد. در واقع، بسیاری از ایالات متحده در حال مصرف بیش از پروتئین کافی، به ویژه از مواد غذایی مبتنی بر حیوانات هستند. [3]


همه چیز در مورد پروتئین "package"

هنگامی که غذاها را برای پروتئین می خوریم، ما همچنین همه چیزهایی را که در کنار آن می خوریم، می خوریم: چربی های مختلف، فیبر، سدیم و بیشتر. این پروتئین "package" است که احتمالا برای سلامتی متفاوت است.


جدول زیر نشان می دهد نمونه ای از بسته های غذایی مرتب شده بر اساس محتوای پروتئین همراه با تعدادی از اجزای همراه با آن است.


چند مثال به منظور فهم عمیق تر:


یک فنجان چای سبز 4 اونس یک منبع عالی از پروتئین است که حدود 33 گرم ارزش دارد. اما همچنین حدود 5 گرم چربی اشباع را عرضه می کند.

استیک ژامبون 4 گرم با 22 گرم پروتئین، تنها 1.6 گرم چربی اشباع است، اما با مقدار 1500 میلی گرم سدیم انباشته می شود.

4 اونس ماهی قزل آلا سرخ شده دارای حدود 30 گرم پروتئین، به طور طبیعی کم سدیم است و حاوی بیش از 1 گرم چربی اشباع است. ماهی قزل موی و دیگر ماهی های چرب همچنین منبع عالی از چربی های امگا 3 هستند، نوعی چربی است که مخصوصا برای قلب مفید است.

یک فنجان عدس پخته شده حدود 18 گرم پروتئین و 15 گرم فیبر را فراهم می کند و تقریبا هیچ چربی اشباع نشده یا سدیم ندارد.


بررسی پروتئین و سلامت انسان

شواهد موجود نشان می دهد که این منبع پروتئین است، نه مقدار پروتئین، که احتمالا برای سلامتی ما تفاوت می کند. شما می توانید تحقیق مربوط به هر بیماری را در زبانه های زیر کشف کنید، اما در اینجا آمده است مبتنی بر شواهد: خوردن منابع پروتئین سالم مانند لوبیا، آجیل، ماهی و یا مرغ به جای گوشت قرمز و گوشت پردازش می تواند خطر بیماری های مختلف را کاهش دهد و مرگ زودرس.

رمضان، رمضان عربی، در اسلام، ماه نهم تقویم مسلمان و ماه مقدس روزه. این آغاز و پایان با ظهور ماه جدید است.


سنت اسلامی حاکی از آن است که در شب 27 رمضان، "شب قدر"، خداوند به پیامبر اسلام، قرآن کریم، کتاب مقدس اسلام، "به عنوان هدایت برای مردم" نازل کرده و به رسمیت می شناسد. برای مسلمانان ماه رمضان، یک دوره ی خودآزمایی، به همراه نماز جمعه (śalat) در مسجد و خواندن قرآن می باشد. خداوند گناهان گذشته کسانی را که روز مقدس، نماز، و اهداف وفاداری را می بینند، بخشوده می کند.

ماه رمضان

با این حال، ماه رمضان، دوره تمسخر کمتری نسبت به زمانی است که مسلمانان برای تضعیف خود، با توجه به علم (عربی: "برای عقب راندن")، یکی از ارکان اسلام (پنج اصل اساسی مسلمانان) مذهب) اگر چه عالم بیشتر به عنوان تعهد به سرعت در ماه رمضان در نظر گرفته می شود، بیشتر به عنوان تعهدی برای از بین رفتن غذا، نوشیدن، فعالیت جنسی و هر نوع رفتار غیر اخلاقی، از جمله تفکرات ناخوشایند یا غیرطبیعی، تعبیر می شود. بنابراین، کلمات نادرست یا اعمال یا نیت های بد، به سرعت از خوردن یا نوشیدن حرام است.


پس از نماز غروب آفتاب، مسلمانان در خانه ها یا مساجد خود جمع می شوند تا روزه با غذا به نام «افطار» که اغلب با دوستان و خانواده های بزرگ به اشتراک گذاشته می شود. آیاتار معمولا با تاریخ، به عنوان سفارشت محمد، یا زردآلو و آب یا شیر شیرین شروع می شود. نمازهای اضافی ارائه شده در شب به نام نماز طارق، ترجیح داده شده در جماعت در مسجد اجرا می شود. در طول این نماز، تمام قرآن را در طول ماه رمضان می خوانیم. برای تطبیق چنین عبادتی در شب، ساعت کاری در طول روز تعدیل می شود و گاهی در برخی از کشورهای اکثریت مسلمان نیز کاهش می یابد. قرآن نشان می دهد که خوردن و نوشیدن ممنوع است تنها تا زمانی که "موضوع سفید از نور از موضوع تاریک شب در سحر جدا شود". بنابراین مسلمانان در بعضی از جوامع در ساعات پیش از زنگ زدن زنگ می زده اند تا به دیگران یادآوری کنند که زمان برای غذا قبل از طلوع خورشید، سوهور نامیده می شود.


روزه می تواند با خوردن یا نوشیدن در زمان اشتباه باطل شود، اما روز از دست رفته می تواند با یک روز اضافی که روزه گرفته می شود جبران شود. برای هر کسی که در طول ماه مریض شود یا مسافرت اجباری مورد نیاز باشد، روزهای اضافی روزه پس از ماه رمضان می تواند جایگزین شود. داوطلب شدن برای انجام کارهای خیر یا تغذیه فقرا در صورت لزوم می تواند جایگزین روزه های قضا شود. به بزرگسالان و کودکانی که به سن تکلیف رسیده اند در طول ساعات روز از سحر تا افطار روزه واجب است. زنان باردار یا پرستار، کودکان، پیر، ضعیف، مسافران در سفرهای طولانی و بیماران روانی همه از اجبار روزه معاف هستند.


پایان روزه ماه مبارک رمضان به عنوان عید فطر، "جشن روزه" جشن گرفته می شود که یکی از بزرگترین اعیاد مذهبی تقویم اسلامی است (دیگر عید قربان، پایان دوره حج، زیارت مکه است که انتظار می رود همه مسلمانان حداقل یک بار در زندگی خود انجام دهند، اگر از نظر مالی و جسمی قادر به انجام آن هستند). در برخی از جوامع، عید فطر بسیار دقیق است: بچه ها لباس های جدیدی می پوشند، زنان سفید پوشیده می شوند، شیرینی های ویژه پخته می شوند، هدیه ها مبادله می شوند، گورهای خویشاوندان زیارت می شود و مردم برای غذا های خانواده و دعا در مساجد دور هم جمع می شوند.


پنج دلیلی که هر روز باید ماست بخورید

مطالعات علمی در سراسر ترکیه نشان می دهد که فقط 35 نفر از 100 نفر از مردم ترکیه به طور مرتب ماست مصرف می کنند. اگر شما یکی از کسانی هستید که ماست ننوشید، توصیه می کنم شما را در معده خود باز کنید. من می خواهم چند اطلاعات علمی در مورد ماست را برای تشویق شما برای اضافه کردن آن به رژیم غذایی خود به اشتراک بگذارم.


1 ماست در حالی که شما با استفاده از آنتی بیوتیک ها به عنوان پادزهر عمل می کنید: باید توجه داشته باشید که هر زمان که از آنتی بیوتیک استفاده می کنید؛ ماست یکی از مهمترین غذاها در رژیم غذایی شما می شود. اگر چه آنتی بیوتیک ها در حالی که بیمار هستند، باکتری های ایجاد کننده بیماری را از بین می برند، آنها همچنین باعث می شوند که باکتری های خوش خیم را بسوزانند. اگر می خواهید از عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها اجتناب کنید نباید فراموش کنید که ماست مصرف کنید.


ماست


2 تولید ویتامین B را آغاز می کند: بدن ما به سختی می تواند ویتامین های خود را تولید کند. فقط ویتامین های B و K از طریق یک واکنش بیولوژیکی در روده های ما تولید می شوند. افرادی که به طور مرتب خوردن ماست بدن خود را به تولید ویتامین B در روده کمک می کند. ویتامین B تعادل انرژی بدن را در حین محافظت از بیماری های عصبی و خود ایمنی تنظیم می کند. برای به دست آوردن این مزیت جادویی ماست، شما باید آن را با آب خود مصرف کنید؛ بنابراین من توصیه می کنم به جای ماست غلیظ ماست معمولی بخرید.


3 این قند خون شما را متعادل می کند: مطالعات نشان می دهد که میزان قند خون افراد مبتلا به ماست نیتروژن و غیر غلیظ. علاوه بر این، همانطور که ماست یک غذا است که به آرامی در روده جذب می شود، قند خون شما خیلی کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل است که من به شدت توصیه می کنم که ماست غلیظ شده و غلیظ و همراه با غذا را هر روز بخورید.


4 این یک محافظ طبیعی علیه بیماری است: با اسید لاکتیک شامل، ماست کم چرب در میان سایر غذاها غرق می شود. اسید لاکتیک محیط زیست روده را به اسید تبدیل می کند و از تولید سلول های سرطانی جلوگیری می کند با کاهش pH محیط و تسهیل تولید متابولیت های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن. اساسا ماست تقویت کننده سیستم ایمنی کامل است. باکتری های اسید لاکتیک در ماست اثرات مهمی در پیشگیری از سرطان، عفونت ها، بیماری های دستگاه گوارش و آسم دارد. مصرف منظم ماست روزانه و تازه تاثیرات مثبت ماست را افزایش می دهد.


5 سیستم گوارشی را کاهش می دهد: Lactobacillus bulgaricus یک باکتری است که حرکت روده را تسریع می کند و نمی توان در هیچ غذای دیگری از ماست پرچرب یافت. اسید لاکتیک در ماست، باکتری های مخرب در روده، جلوگیری از اسهال و کمک به ایجاد یک محیط سالم درونی روده می کشد. به عبارت دیگر، می توان گفت که این محصول لبنی تخمیر شده، یک پاککننده روده است. ماست پس از مصرف مصرف کلسیم را جذب می کند و هورمون اشباع در روده ها را تحریک می کند، زیرا چربی و پروتئین حیوانی با کیفیت بالا را تولید می کند.

"راز شگفت آور رشد موفقیت آمیز فروشگاه اینترنتی در جهان!"

یاد بگیرید برای رفع این 1 اشتباه و فروش مسکن شما متوقف خواهد شد ...

این اشتباه در یک صبح معمولی اتفاق می افتد. شما از خواب بیدار می شوید، به سراغ کامپیوتر خود می روید و در ایمیل ها جستجو می کنید. شما به چند مشتری با سفارشات کمک می کنید، به یک تامین کننده برسید و بازاریابی فیس بوک خود را بررسی کنید.


شما می دانید که فروشگاه شما می تواند بیشتر از آنچه انجام می دهد انجام دهد، اما رشد آن، مانند رانندگی کردن یک جاده تاریک بدون چراغ، هیچ علائم و نقشه ای می باشد .


بزرگترین مانعی که شما را از رشد سریع بازمی دارد، سردرگمی شما از کاری است که باید انجام دهید. شما یک لیست از منابع محصول، حمل و نقل، طرح های وب سایت، سفارشات مشتری، وبلاگ نویسی، مسابقات، فیس بوک دارید ... هرگز به پایان نمی رسد.


این استرس زیادی است که به تنهایی شما را از پا در می آورد. برای مقابله با مسائل دشوارتر، احساس فشار را به دنبال روندها و استراتژی های جدید در ترس از افتادن پشت سر می گذارید. اما شما پول خرج کردن برای فروشگاه آنلاین، برنامه Shopify و تبلیغاتی که سود ندارند، اشتباه است.


این زمان برای متوقف کردن پرواز نابینا و لیزر هدف سود شما است

در حالی که فروشگاه Shopify را در سراسر جهان بهینه سازی می کند، به طور مداوم 20٪ فعالیت هایی را که می بینم  و 80٪ سود فروشگاه را به خود جذب می کنند. چالش برای شما مهمترین کاری است که انجام می دهید - و این کار درستی است - تا ماه های بعد به این چالش بپردازید.


آیا می خواهید در مورد چگونگی رشد خود در فروشگاه خود بیاموزید؟ من صاحبان فروشگاه را اغلب در تلاش یک چیز در اینجا و چیز دیگری وجود دارد تنها به منظور دریافت یک سر و صدا از فروش نا امید.


شما می توانید خود را از بین ببرید و همه شیوه های جذب افراد بیشتری را در فروشگاه خود بیابید و آنها را خریداری کنید. بسیاری از مردم آن را در یک یا دو سال انجام داده اند.


مشکل این است که هر روز فروشگاه شما کم کار می کند یکی دیگر از روزهایی است که شما از فروش خارج می شوید.


فروشگاه اینترنتی


زمان و اثربخشی دو عامل مهم در تجارت الکترونیک هستند. اجازه بدهید سالها مبارزه را نجات بدهم و سودم را از دست بدهم.


سرویس استراتژی رشد من ارائه می دهد به شما نشان می دهد که چطور می توانید تمام فروشگاه های خود را در آن ذخیره کنید.


در گزارش استراتژی رشد شما برای شما جمع آوری شده است، من همه چیز را درباره فروشگاه شما بررسی می کنم که بر روی فروش تاثیر می گذارد و به شما این توالی را می دهد تا بازدید کنندگان، خریداران و سود بیشتری کسب کنید. این کاملا سفارشی و عملی است.

4 گل خوراکی با مزایای سلامتی بالقوه

مراکز گل بر روی میز شام یک سنت کلاسیک و بی انتها هستند، اما بعضی از گلها هم ممکن است بر روی صفحه شام ​​ظاهر شوند.


گل های خوراکی در بسیاری از سبک های مختلف غذا مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند در منو ها در سراسر جهان یافت شوند.


همه گلها برای خوردن امن نیستند، اما کسانی که می توانند طعم و رنگ منحصر به فرد را برای بسیاری از غذاها، از جمله سالاد، سس، نوشیدنی ها و نوشیدنی ها ارائه دهند. برخی از آنها حتی ممکن است مزایای بهداشتی را ارائه دهند.


در اینجا 11 گل خوراکی با مزایای بالقوه بهداشتی ارائه شده است.

خرید گل


1. Hibiscus

گیاهان Hibiscus تولید شکوفه های بزرگ و پر زرق و برق که معمولا در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری در سراسر جهان رشد می کنند. صدها گونه هیبیسوس وجود دارد، اما محبوب ترین انواع خوراکی به نام روسلل یا Hibiscus sabdariffa شناخته شده است.


گل های هیبیزک می توانند به اندازه قطر 6 اینچ (15 سانتیمتر) رشد کنند و در مجموعه ای از رنگ های مختلف از جمله قرمز، سفید، زرد و سایه های مختلف صورتی یافت می شوند.


گرچه گاهی اوقات برای اهداف به شدت زینتی رشد می کند، هبیوسک نیز به دلیل کاربرد های آشپزی و دارویی آن شناخته شده است. شما می توانید گل را مستقیما از گیاه بخورید، اما معمولا برای چای، عطر، مربا یا سالاد استفاده می شود.


بسیاری از فرهنگ ها چای هیبیزیک را برای خواص دارویی خود می برند. برخی مطالعات نشان می دهد که هیبیسک ها ممکن است به کاهش فشار خون و میزان کلسترول کمک کنند، اگر چه تحقیقات بیشتری برای درک بهتر اینکه چگونه هیبیسک ها میتوانند از سلامت قلب حمایت کنند (1، 2) مورد نیاز است.


چای قرمز روشن است و دارای طعمی است که تا حدودی ترش است. ممکن است خنک شود اما مخصوص یخچال در یک روز تابستان گرم است.


2. قاصدک

قاصدک ها بیشتر به عنوان علف های هرز وحشی شناخته می شوند. با این حال، آنها به عنوان شاخه گل خوراکی بسیار مغذی اتفاق می افتد.


قاصدک ها دارای شکوفه های کوچک - تقریبا 1-1.5 اینچ (2-4 سانتی متر) در قطر - با بسیاری از گلبرگ های کوچک، گل های زرد. آنها انواع ترکیبات گیاهی را که خواص قوی آنتی اکسیدانی دارند، عرضه می کنند (3).


جالب توجه است، گل تنها بخشی از قارچ است که می تواند خورده نیست. در واقع، هر قسمت از این علف هرز به اصطلاح می تواند از جمله ریشه ها، ساقه ها و برگ ها لذت ببرد.


گزینه های بی پایان برای خوردن قاصدک وجود دارد. گل می تواند خام خورده شود، یا به تنهایی و یا به یک سالاد پرتاب شود. آنها ممکن است پودر شده و سرخ شده و یا مورد استفاده قرار گیرد به ژله و شراب.


ریشه ها اغلب برای چای تهیه می شوند، در حالی که سبزیجات ممکن است به عنوان یک سالاد یا یک ساندویچ شیرین مصرف شوند. آنها همچنین می توانند در بخارخارها، نخود فرنگی و یا هر ظرفی که سبزی دلپذیر را فرا می خواند پخته شود.


3. اسطوخدوس

اسطوخدوس یک گیاه چوب دار و گلدار است که در اصل در مناطق شمال آفریقا و مدیترانه رشد کرده است. دسته گل های بنفش بسیار کوچک هستند اما فراوانند.


اسطوخودوس احتمالا برای عطرهای متمایز آن شناخته شده است، که برای اثرات آرامش آن تحسین شده است (4).


ترکیبی از رنگ و رایحه اسطوخدوس علاوه بر خواص مطلوب علاوه بر انواع غذاها، از جمله محصولات پخته شده، شربت های تزریقی، لیکور، چای گیاهی، خشکی ادویه ای و مخلوط گیاهی است.


جفت طعم آن به خوبی با هر دو ماده شیرین و طعم دهنده، از جمله مرکبات، انواع توت ها، رزماری، مریم، آویشن و شکلات است.


هنگام پخت و پز با اسطوخودوس، بهتر است از یک مقدار کوچک شروع کنید و به آرامی افزایش پیدا کنید تا بتوانید طعم مورد نظر خود را به دست آورید، زیرا آن را می توانید به سرعت تبدیل کنید.


4. Nasturtium

Nasturtium یک باکس گل مورد علاقه به دلیل شکوفه های رنگارنگ و منحصر به فرد، عطر و طعم خوشمزه است.


هر دو برگ و گل نسترکتومی خوراکی هستند و ممکن است از پخته یا خام لذت ببرند. آنها دارای یک عطر و طعم کمی تند تند، اگر چه شکوفه های خود را ملایم تر از برگ ها است.


خرید گل های شکل قیف معمولا به رنگ نارنجی، قرمز یا زرد هستند. آنها یک کیک، شیرینی و سالاد را برای یک کیک زیبا آماده می کنند.


برگهای گرد و شبیه پد های کوچک لیلی هستند. آنها به اندازه کافی منصفانه به عنوان سبزیجات سالاد استفاده می شوند یا به پاستو اضافه می شوند.


Nasturtium نه تنها یک عنصر بسیار متنوع و چشمگیر است بلکه دارای مواد مغذی است که حاوی انواع مواد معدنی و ترکیبات تقویت کننده آن با اثرات ضدالتهاب و ضد التهابی است (7).

آیا پیاز میتواند کلسترول من را پایین بیاورد؟

آیا می توانید برخی از پیاز های سیب تر را به سس مینارا اضافه کنید و یا اضافه کردن برخی از پیاز خرد شده به سالاد خود را به کاهش کلسترول شما کمک کند؟ شاید.


خواص پیاز برای آشپزی آنها شناخته شده است، اما آنها همچنین ممکن است برای سلامت شما مفید باشند. تحقیقات نشان می دهد که پیاز حتی ممکن است به بهبود کلسترول کمک کند.

پیاز

تغذیه

هنگامی که به تغذیه می آید، همه پیاز ها برابر نیستند. یک مطالعه منتشر شده در مجله شیمی کشاورزی و مواد غذایی ارزش مواد مغذی 10 ارقام پیاز را مقایسه کرد. در میان ارقام مورد آزمایش، گل صدف ها حاوی بیشترین محتوای فنول و فعالیت آنتیاکسیدانی بودند.خرید پیاز قرمز غربی این لیست را برای بالاترین مقدار فلاونوئیدها اضافه کرد.

مالک محصول؟ مدیر تولید؟ مدیر برنامه؟…

بله بسیاری از شرکت ها این نقش را بسیار متفاوت می دانند. همچنین، با استفاده از اصطلاحات مختلف، بسیاری از چارچوب گسترده ای به سردرگمی اضافه می شوند.


مدیر محصول: این نام شناخته شده ترین در میان تکنولوژی های غول پیکر است، به نام چند: آمازون، اپل، فیس بوک، گوگل، اوبر، و غیره به طور معمول این نقش نیاز به دانش فنی قوی، به ویژه در گوگل و آمازون - انتظار می رود PM زبان مهندسان، مهمتر از همه این است که بسیاری از محصولات ارائه شده توسط این شرکت ها به لحاظ تکنولوژیکی چالش برانگیز هستند (خدمات ابر، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، و غیره ...)

مدیر برنامه: این همان چیزی است که مایکروسافت همان نقش مدیریت یک محصول را که توسط بسیاری از رقبای آن مورد استفاده قرار میگیرد، میپردازد. احتمالا صدایی متمایز است؟ مطمئن نیستم. اما من موافقم که آن کمتر شهودی است، چرا که آنچه که یک برنامه تعریف می کند دقیقا همان چیزی است که محصول در مورد آن نیست. علاوه بر این، مدیر برنامه می تواند به معنای چیز کاملا متفاوت به خصوص در منطقه مدیریت پروژه باشد.

صاحب محصول: من از این اصطلاحات در عنوان این مقاله استفاده کرده ام؛ زیرا این در میان تازه کارها گسترده تر است و بیشتر در زمینه Agile Scrum پذیرفته شده است. با این حال، من ترجیح می دهم برای این یکی، به عنوان مالکیت محصول باید به کل تیم کار بر روی محصول، و نه به یک فرد اختصاص داده است.

علاوه بر این، اگر ما مقادیر معروف چارچوب چابک مقیاس بزرگ مانند LeSS (Scrum Scrum Scrum) و SAFe (Scale Agile Framework) را مقایسه کنیم، آنها تعریف خاصی از نقش مالک / مدیر محصول دارند، اما آنها بسیار سازگار نیستند.