beroozresan

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی -کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery -

کتاب - خرید کتاب - خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کمک درسی - خرید کتاب دانشگاهی - کتاب دانشگاهی - بانک کتاب - کمک درسی - کتاب گالری - ketab galery - ketabgallery - ketabgalery - رمان - خرید رمان - انسان خردمند - انسان خداگونه - کتاب خوب - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب پزشکی - خرید کتاب شعر - خرید کتاب کودک و نوجوان - خرید کتاب زبان - خرید کتاب ادبیات -گاج - نشر الگو - قلمچی -

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

کلم بر خلاف کاهو: تفاوت چیست؟


اکثر مردم فکر می کنند که کاهو و کلم عمدتا یکسان هستند. آنها هر دو سبز و برگدار هستند، و به طور کلی توسط بسیاری از کودکان امریکا رد شد. با این حال، هنگامی که به تغذیه، طعم و مزه، ظاهر و نحوه رشد آن، کاهو و کلم در واقع بسیار متفاوت است. در اینجا چیزی است که شما باید درباره کلم و کاهو قبل از سفر بعدی خود به فروشگاه مواد غذایی بپرسید.


کاهو



تغذیه


سالاد، کاهو، سبزی، اسفناج

آنجلا پیتزیمیتی

اکثر مردم فکر می کنند که کاهو و کلم در اصل یکسان هستند. با این حال، آنها تغذیه بسیار متفاوت هستند. اول از همه، کلم کمتر از دو برابر کالری است که کاهو دارد. بر اساس یک نمونه 100 گرم، کلم 25 کالری داشت و کاهو فقط 14 کالری داشت. کلم نیز دارای دو برابر فیبر رژیمی است که کاهو دارد، که آن را یک جایگزین خوب در سالاد می کند.


محتوای مواد غذایی نیز بین دو غذا متفاوت است. کلم حاوی حدود 60 درصد از میانگین مصرف ویتامین C است، در حالی که کاهو فقط 4 درصد از میانگین مصرف ویتامین C مورد نیاز است. کلم حاوی ویتامین B6 است که کاهو نیست. از نظر ویتامین ها و پروتئین، کلم تر از کاهوی سالم است، زیرا کاهو مقدار زیادی مواد مغذی ندارد.


کلم


طعم

کلم، سبزی، کلم قرمز، کلم، مرتع


کلم بنفش


بسیاری از مردم بر این باورند که از زمانیکه کلم و کاهو به همان شکل نگاه می کنند، آنها یکسان می کنند. کلم و کاهو هر دو سبزیجات سبز هستند که لایه های زیادی از برگ دارند. با این حال، کلم سخت تر است و آب کمتر از کاهو دارد. این اختلافات تصمیم می گیرند که برای سبزیجات استفاده شوند. کلم به طور معمول آب پز شده یا بخار شده یا در کولوسول استفاده می شود. سالاد برای ترد شدن شناخته شده است، به همین دلیل است که در سالاد یا برگر استفاده می شود.

خرید میوه 

ویتامین C کافی بخورید


ویتامین C همچنین یک آنتی اکسیدان فوق العاده است. لازم است برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، پوست را جذب کند و پوست را به درستی درمان کند. بهترین منابع عبارتند از انگور سیاه، زغال اخته، کلم بروکلی، گواوا، میوه های کیوی، پرتقال، پاپایا، توت فرنگی و سیب زمینی شیرین. ویتامین C برای تولید کلاژن مورد نیاز است که مویرگهایی را که پوست را تامین می کنند تقویت می کند.


بیشتر درباره ویتامین های حیاتی و مزایای بهداشت خرید پرتقال بیشتر بخوانید.


پرتقال


 رژیم غذایی را نابود نکنید

به طور مداوم از دست دادن و به دست آوردن وزن می تواند عوارض جانبی پوست شما را بروز دهد، باعث تضعیف، چروک و علائم کششی شود. رژیم های سقوط اغلب در ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند. در طول مدت طولانی این نوع رژیم غذایی بر روی پوست شما تأثیر می گذارد. همیشه بهترین غذا خوردن یک رژیم سالم و متعادل است. اگر قصد دارید یک طرح کاهش وزن را امتحان کنید، ابتدا مطمئن شوید که همه حقایق را در اختیارتان گذاشته اید - راهنمایی های متخصص خود را برای رژیم های غذایی محبوب مطالعه کنید و شش چیز را که باید قبل از شروع رژیم مطالعه کنید را بخوانید.


برای برنامه های رژیم غذایی سالم ما ثبت نام کنید، که همه آنها متعادل کننده تغذیه ای هستند و طراحی شده اند تا یک برنامه ریزی دقیق را طراحی کنند

اگر شما می خواهید پوست درخشان، ادعای قدیمی شما چیزی است که می خورید، هرگز درست نبوده است. راهنمایی های متخصص تغذیه به شما کمک می کند تا پوست خود را از بیرون تغذیه کنید.


هر کس دارای یک کرم صورت یا درمان مناسب است، اما پوست زیبا با تغذیه از داخل شروع می شود. سلول های سالم به طور مداوم ریخته و جایگزین آن ها جوانتر می شوند و عرضه ی پایدار مواد مغذی کلیدی برای حمایت از این رشد سریع ضروری است. تعادل صحیح غذا را بخورید و پوست شما مواد مغذی حیاتی را که لازم است برای کمک به آن نرم، نرم و نرم و نرم نباشد، پوست خود تغذیه کنید.



گفته می شود، تا زمانی که ما سعی در مقاومت در برابر آن داشته باشیم، پوست ما به طور طبیعی سن دارد. چروکها و لکههای سنی نتیجه ی اجتناب ناپذیری از زمان هستند، اما با گذر زمان بیش از حد در معرض آفتاب و تختخواب، صابونهای قوی، مواد شیمیایی و تغذیه نامناسب، پیری پوست ممکن است موجب شود. با در نظر داشتن این، رویکرد جامع بهترین است. درمان پوست خود را با مهربانی و بهینه سازی تغذیه خود را با خوردن میوه و سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان، چربی های سالم از ماهی های چرب و آجیل و رژیم غذایی متنوع و متعادل. این باید سطوح بهینه ای از مواد مغذی مورد نیاز برای پوست تابشی، از جمله بتا کاروتن، ویتامین C و E، روی و سلنیوم باشد.


میوه


برای 11 راهنمایی بالا در مورد خوردن راه خود را به پوست درخشان ...


میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند که به محافظت از پوست از آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند. رادیکال های آزاد، سیگار کشیدن، آلودگی و نور خورشید و می تواند باعث چروک شدن و لکه های سنی شود. یک رنگین کمان از میوه و سبزی های رنگارنگ بخورید و حداقل پنج مرتبه در روز هدف بگیرید. بتاکاروتن که در هویج، سیب زمینی شیرین و کدو و لوتئین موجود در کلم، پاپایا و اسفناج یافت می شود، آنتی اکسیدان های قوی است که برای رشد سلول های نرمال پوست و تن پوست سالم مهم هستند.


کشف آنچه که به عنوان یکی از 5 روزه شماست.

پورتال آمار آماری ایالات متحده، Statista می گوید نزدیک به 329.1 میلیون نفر پیش بینی می کنند که تا سال 2020، کالاها و خدمات آنلاین را در هند خریداری کنند. این به این معنی است که حدود 70.7 درصد از کاربران اینترنت در هند، محصولات آنلاین را خریداری می کنند.


رونق فروشگاه اینترنتی محدود به مترو و مناطق شهری نیست. با توجه به گسترش تلفن های هوشمند و نسل چهارم نسل سوم با سرعت بالا (4G)، خرید آنلاین روند در مناطق نیمه شهری و روستایی در هند نیز می باشد.


پیش بینی های آینده: -


این رشد در حجم بازار آنلاین بازتابی بر درآمد است، همچنین آمار افزوده است. فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک در هند پیش بینی می شود که به شدت رشد کند، با پیش بینی هایی که از حدود 16 میلیارد دلار در سال 2016 به بیش از 45 میلیارد دلار در سال 2021 می رسد.


بر اساس آمار، در سال 2016، Amazon.in در میان 10 سایت اینترنتی آنلاین در هند با فروش تجارت الکترونیک خالص از 437.7 میلیارد دلار پیشرو بود. دیگر سرپرست ها Flipkart و Snapdeal بودند که همچنین در هند خرید ارزان آنلاین انجام دادند.



 

چه افرادی به دنبال آن هستند؟


در حالی که به دنبال خرید محصولات هستید، افرادی که در هند هستند، به دنبال خرید ارزان ترین سایت های خرید آنلاین می گردند که می توانند پولشان را ذخیره کنند یا سایت هایی را پیدا کنند که بتوانند کالاهای دلخواه را با قیمت های با قیمت بسیار پایین مقایسه کنند. علاوه بر این، آنها به دنبال:


انعطاف پذیری پرداخت مانند پرداخت نقدی در زمان تحویل و پرداخت اقساط آسان.

خدمات تحویل قابل اعتماد از سایت های خرید آنلاین.

سیاست را باز می گرداند، اگر محصولی که دریافت می شود ناقص باشد یا به نیازهایش مربوط نیست.

خدمات برتر برتر.

پیشنهادات فروش و تخفیف های مکرر

خرما، میوه های تاریخ خرما (Phoenix dactylifera L.) یک غذای اصلی عمده در مناطق خشک شمال آفریقا و خاورمیانه می باشد و تاریخ کاشت نقش مهمی در اقتصاد و زندگی اجتماعی این مناطق ( Janick et al.، 2008؛ Botes et al.، 2002؛ El-Deek et al.، 2010). بیش از 3000 نوع تاریخ در جهان وجود دارد. ایران، عراق، مراکش و تونس دارای ژرم پلاسم های متنوعی هستند (Zaid et al.، 2002؛ Abdelmajid، 2005). در حالی که کف خرما در درجه اول برای غذا کشت می شود، برخی از گونه های محلی به طور سنتی برای مصرف حیوانات رشد می کنند (ویلیامز، 1978).


خرید خرما


خرما خرما یک درخت خرما همیشه سبز است که می تواند به ارتفاع 15-40 متر برسد. سیستم ریشه فشاری شده آن می تواند به عمق 6 متر رشد کند (Zaid et al.، 2002). ساقه یا ریشه، استوانه ای، راست، تا قطر 1-1.1 متر است. درخت خرما 100-120 برگ بزرگ، 4-7 متر طول دارد. ققنوس dactylifera یک گونه دوهه ای با گیاهان مرد و زن است. یک درخت خرما در حدود 12 گل آذین در هر سال دارد. این خوشه های spikelike تا 10،000 گل دارای یک rachis مرکزی و 50-100 سنبلچه هستند (Zaid و همکاران، 2002؛ Ecocrop، 2011). درختان نخل خرما در طول 2 تا 4 سال شروع به رشد می کنند و طی 5 تا 8 سال تولید کامل می شوند (Ecocrop، 2011). نخل به طور مرتب مدیریت می تواند حدود 60 تا 70 کیلوگرم تاریخ تازه در هر سال تولید کند اما می تواند تا 200 کیلوگرم در سال به دست آورد (Ecocrop، 2011؛ ​​Peyron، 2000). میوه خرما یک توت بلند و یک بذر است که دارای گوشتی و مرغوب است. خرید خرما ها در اندازه های مختلف (18 تا 110 میلی متر طول)، وزن (2-60 گرم)، رنگ (زرد تا سیاه) و طعم متفاوت است. بذر تاریخی (همچنین گودال، سنگ یا هسته نامیده می شود) سخت کشیده، مستطیلی و وزن 0.5 تا 4 گرم است (Zaid et al.، 2002).


صنایع تاریخ خرما تولید تاریخ های تازه و خشک، تاریخ کامل و خرما (سنگسار) تاریخ، خرما، شربت روز و شراب تاریخ. محصولات جانبی شامل خرما، تاریخ نابالغ، خربزه تاریخ، دانه های تاریخ، شیرینی شکلات تاریخی و تاریخ ملاس است. تمام این محصولات جانبی برای تغذیه حیوانات استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به تاریخ خرما و سایر محصولات جانبی گوشتی است. سایر محصولات ضایعات در تاریخچه داده ها، تاریخ برگ ها و ساقه ها و تاریخ ملاس تاریخ توضیح داده شده است. ققنوس dactylifera همچنین یک گونه مفید برای جنگل های کشاورزی است که با استفاده های دیگر از تولید روزانه: تنه ها برای سیب ساخته می شود که به شراب کف دست ساخته می شود و برگ ها برای ساقه، فیبر، پلاگین و خوراک برداشت می شوند (Ecocrop، 2011).

5 راه شیر نوشیدن می تواند سلامت شما را بهبود بخشد

شیر برای هزاران سال از سراسر جهان لذت می برد (1).


با تعریف، این یک مایع غنی از مواد مغذی است که پستانداران زن برای تغذیه جوانان خود تولید می کنند.


انواع معمولی مصرف شده از گاو، گوسفند و بز ها می آیند.


اغلب کشورهای غربی شیر گاو را مصرف می کنند.


مصرف شیر یک موضوع داغ مورد بحث در دنیای تغذیه است، بنابراین ممکن است بدانید که آیا آن سالم یا مضر است.


شیر


در زیر 5 مزایای بهداشتی حمایت شده از علم شیر وجود دارد، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا این انتخاب مناسب شماست یا نه.


1. شیر کم چرب با مواد غذایی بسته بندی می شود


مشخصات تغذیه ای شیر بسیار چشمگیر است.


پس از همه، طراحی شده است به طور کامل تغذیه نوزادان نوزادان.


فقط یک فنجان (244 گرم) کل شیر گاو حاوی (2):


خواص شیر


کالری: 146

پروتئین: 8 گرم

چربی: 8 گرم

کلسیم: 28٪ از RDA

ویتامین D: 24٪ از RDA

ریبوفلاوین (B2): 26٪ از RDA

ویتامین B12: 18٪ از RDA

پتاسیم: 10٪ از RDA

فسفر: 22٪ از RDA

سلنیوم: 13٪ از RDA


شیر یک منبع عالی از ویتامین ها و مواد معدنی، از جمله "مواد مغذی مورد توجه" است که توسط بسیاری از جمعیت ها کم مصرف است (3).


این پتاسیم، B12، کلسیم و ویتامین D را فراهم می کند که در بسیاری از رژیم ها وجود دارد (4).


شیر همچنین منبع خوبی از ویتامین A، منیزیم، روی و تیامین است (B1).


خرید شیر


علاوه بر این، منبع خوبی از پروتئین است و شامل صدها اسیدهای چرب مختلف، از جمله اسید لینولئیک (CLA) و امگا 3 (5) است.


اسید لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا 3 با بسیاری از مزایای سلامت، از جمله کاهش خطر دیابت و بیماری قلبی (6، 7، 8، 9) مرتبط هستند.


محتوای تغذیه ای شیر متفاوت است، بسته به عوامل مانند چربی و رژیم غذایی و درمان گاو از آن (10).


به عنوان مثال، شیر از گاوهایی که بیشتر غذا می خورند چمن شامل مقادیر قابل توجهی از اسید لینولئیک و اسیدهای چرب امگا 3 (11) است.


همچنین شیر گاوهای آلی و علف دارای مقادیر بالاتری از آنتی اکسیدان های مفید مانند ویتامین E و بتا کاروتن است که به کاهش التهاب و مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند

خرما بهترین ماده ی مغذی برای ماه رمضان


خرما، اغلب به سادگی به عنوان "خرما" به عنوان بهترین ماده مغذی در ماه مبارک رمضان نامیده می شود، میوه ای شیرین شیرین است که به نظر می رسد از منطقه خاورمیانه است.


خرید خرما

درخت خرما میوه، که بر روی آن میوه ها رشد می کند، دارای یک ظاهر گرمسیری و شگفت آور است - یک درخت تنها صدها کیلو میوه در سال تولید می کند.


مردم معمولا میوه ها را در شکل تازه و خشک می خورند.


خرما


به طور مشخص،انواع خرما یکی از شیرین ترین انواع میوه در دسترس است و دارای محتوای قند فوق العاده بالا هستند.


در این یادداشت، شکل خشک شده از میوه بسیار شیرین است، بنابراین برای کسانی که در رژیم های غذایی پایین کربن هستند، ایده خوبی نیست.


در اینجا مواد مغذی هستند که چهار روز خراب هستند (15)؛


خواص خرما 


کالری: 66.5 کیلوکالری

کربوهیدرات: 72 گرم

فیبر: 6.4 گرم

شکر: 64 گرم

چربی: 0 گرم

پروتئین: 0.4 گرم

پتاسیم: 5٪ RDA

مس: 4٪ RDA

منگنز: 4٪ RDA

منیزیم: RDA 3٪

ویتامین B6: 3٪ RDA

10. موز

سالمترین میوه موز

موز غنی از پتاسیم است که به کنترل قلب و فشار خون کمک می کند.

خرید موز برای محتوای پتاسیم بالا بسیار شناخته شده است. یک موز متوسط ​​حاوی 422 میلی گرم از بزرگسالان کافی بالغ بر 4500 میلی گرم پتاسیم است. پتاسیم به کنترل قلب و فشار خون کمک می کند.


موز همچنین منبع خوبی از انرژی است، که یک موز حاوی 105 کالری و 26.95 گرم کربوهیدرات است.


موز


3.1 گرم فیبر در موز به طور منظم همچنین می تواند به طور منظم حرکت روده و مسائل مربوط به معده مانند زخم و کولیت کمک کند.


موز متوسط ​​نیز حاوی مواد مغذی زیر است:


خواص موز


1.29 گرم پروتئین

6 میلی گرم کلسیم

32 میلی گرم منیزیم

10.3 میلی گرم ویتامین C

درباره موز بیشتر بخوانید.


نحوه خوردن موز


یک موز میوه ای عالی برای استفاده از چربی سوزی است. مردم همچنین می توانند از آنها در پختن به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده کنند یا نان یا پنکوی موز را استفاده کنند.

7. سیب

سیب علاوه بر رژیم غذایی سریع و آسان نیز می باشد. برای بزرگترین مزایای سلامتی آنها را با پوست بشویید.


سیب میوه های دارای فیبر بالا است، به این معنی که خوردن آنها می تواند سلامت قلب را تقویت کند و وزن را کاهش دهد. پکتین در سیب به حفظ سلامت روده کمک می کند.


سیب زرد


یک سیب متوسط ​​حاوی مواد مغذی زیر است:


95 کالری

25.13 گرم کربوهیدرات

4.4 گرم فیبر

195 میلی گرم پتاسیم

11 میلی گرم کلسیم

8.4 میلی گرم ویتامین C است


تحقیقات نشان داده است که بین مصرف سیب ها به طور مرتب و خطر پایین تر بیماری های قلبی عروقی، سرطان های خاص و دیابت ارتباط وجود دارد.


سیب زرد همچنین دارای سطح بالایی از کورستین، فلاونوئید است که ممکن است دارای خواص ضد سرطان باشد.


یک مطالعه نشان داد افرادی که کل سیب را خوردند 30 درصد کمتر از چاق بودند. این می تواند خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی را کاهش دهد.


درباره خرید سیب بیشتر بخوانید.


نحوه مصرف سیب


سیب های خام، یک میان وعده غذای عالی می خورند و ترکیب آنها با کره بادام باعث می شود که پروتئین و چربی مصرف کند. مردم همچنین می توانند سیب خام یا خورش را به ماست اضافه کنند یا از غذاهای سیب زمینی در آشپزی استفاده کنند.

انواع مختلفی از گوشت وجود دارد و همه آنها طی هزاره ها بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.


به طور کلی، گوشت برای شما مناسب است و طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را فراهم می کند.


در این مقاله، مشخصات تغذیه ای، مزایای بهداشتی و نگرانی های هشت نوع مختلف گوشت مورد بررسی قرار می گیرد.


گوشت


چه نوع گوشتی سالم است؟


1. گوشت خوک

خوک یکی از محبوب ترین انواع گوشت در جهان است.


با وجود برخی از سردرگمی در مورد موضوع، گوشت خوک به عنوان گوشت قرمز طبقه بندی شده است. این به این دلیل است که حاوی مقدار زیادی از میوگلوبین، پروتئینی است که برای رنگ قرمز گوشت است.


در حقیقت، بسیاری از برش های مختلف گوشت خوک وجود دارد، و انواع محصولات گوشتی مانند آن استفاده می شود؛


بیکن

هام

هات داگ

جمون

گوشت خوک به روش ایتالیایی که سرد سرو می شود

سالامی

سوسیس

ارزش غذایی

در اینجا مشخصات غذایی معمولی برای گوشت خوک زمین در هر 100 گرم (1) است.